ROTEIROS DE GALICIA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.



 
ÍndicewebIr a la pagina de FacebookGaleríaÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

Comparte | 
 

 Festa de Sanamedio en Bon-Bueu

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
AutorMensaje
nuskygsr



Cantidad de envíos : 91
Edad : 53
Localización : Bueu
Fecha de inscripción : 12/03/2010

Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Empty
MensajeTema: Festa de Sanamedio en Bon-Bueu   Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Icon_minitimeLun 01 Ago 2011, 09:50

El fin de semana pasado hubo la fiesta mejicana, y para el proximo finde os quiero sugerir esta romeria por las actuaciones de musica folk. Os leo el programa: el sabado 6 de agosto, a partir de las 21:00 amenizara el ambiente el grupo folklorico, fume de caroso, hasta el comienzo de la verbena sobre las 22:30 orquesta Benidorm, y luego el grupo de folk QUEMPALLOU, y para terminar la fiesta actuara el famoso y divertido grupo A TUNA RASTAFARI. Y como broche final un DJ. hasta que el cuerpo aguante. Hay un bar de la comision que ofrece: PREZOS POPULARES- viño mencia, blanco, tintafemia, cerveza de barril, refrescos y chupitos, sardinas asadas, churrasco, cordero estofado, empanadas y bocadillos, y apartir de la 1 de la madrugada, refrescos, chupitos y cañas a 1 euro. Si alguien no lo aguanta que se quede a dormir en la carballeira que alli hay. Salva, Bego y yo vamos a ir, si alguien se anima que se ponga en contacto, espero os guste la proposicion. Se esta acercando la fecha de ir a Sanabria hay que saber quien viene, que bien ya me falta poquito pa coger vacaciones. Moitos bikos para todos, Ana I love you bounce I love you bounce
Volver arriba Ir abajo
Guapo

Guapo

Cantidad de envíos : 619
Edad : 54
Localización : Lourizan- pontevedra
Fecha de inscripción : 22/05/2008

Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Empty
MensajeTema: festa de San Amedio   Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Icon_minitimeMar 02 Ago 2011, 22:30

hola
contad por la tarde con Simal y Julia,se acercaran hasta alli y ya se pondran en contacto via telefono para saber por donde andais
Saludos
Volver arriba Ir abajo
Guapo

Guapo

Cantidad de envíos : 619
Edad : 54
Localización : Lourizan- pontevedra
Fecha de inscripción : 22/05/2008

Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Empty
MensajeTema: festa de San Amedio   Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Icon_minitimeMar 02 Ago 2011, 22:43

hola a todos
nosotros no vamos que ese finde estamos en Avila,vamos a recoger a mi peque que esta de campamento
pasadlo bien y cuidadin con ese tintofemia
Volver arriba Ir abajo
víctor transi tranki

víctor transi tranki

Cantidad de envíos : 1045
Edad : 54
Fecha de inscripción : 13/02/2011

Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Empty
MensajeTema: Re: Festa de Sanamedio en Bon-Bueu   Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Icon_minitimeMiér 03 Ago 2011, 04:18

...Menda está lesionado Sad Sad da maneira mais parba que vos podades imaxinar pale ...o domingo fun dar unha volta Lauriña e mais eu, por uns currunchos afastados, como me gusta amín...chegado a un sitio sin saida, de costa, estreito non oubo outro remedio que dar volta, situación complicada, entón díxenlle a Laura que se baixase; consiguimos dar a volta moltase outra vez e cando xa estabamos chegando ó asfalto,sai unha muller moi amable que nos esplica outro camiño de aceso Crying or Very sad Embarassed maldita a hora, cando vou arrancar, costa arriba, estreito...CALASEME a moto Evil or Very Mad CRUZASEME a roda dianteira, quero por o pe no channnn¿¿¿onde....estaaaaaa ??? scratch Menda que son Paticorto...non quedour xeito...CHANNN...Saquei forza de non sei onde e a moto so raiou o protector da man esquerda, Lauriña Gracias a Deus NADA DE NADA cheers bounce Very Happy ...pero menda estirou tanto a sua pata esquerda affraid affraid affraid que desgarrei os isquios da Patita Corta..¡¡¡que falta me facian uns CM mais!!!! e quizais unha montura menos pesada, pero a cabeciña non da pa mais Crying or Very sad Crying or Very sad
Nótase que teño tempo eh...!!!! menudo palizón vos estou dando...Hoxe xa empezo a estar mellor pero as dores foron de C.....LLOOOO...
Gracias por aturarme e tende coidado sempre....eu nelas non creo nelas pero habelas hailas...
Vss.....
Volver arriba Ir abajo
víctor transi tranki

víctor transi tranki

Cantidad de envíos : 1045
Edad : 54
Fecha de inscripción : 13/02/2011

Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Empty
MensajeTema: Re: Festa de Sanamedio en Bon-Bueu   Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Icon_minitimeMiér 03 Ago 2011, 04:25

...e con todo o rollo non vos dixen que non soi ir Smile Smile ...está claro que me afecta a medicación.... Smile
Vsss...
Volver arriba Ir abajo
pelomolon

pelomolon

Cantidad de envíos : 1077
Edad : 60
Localización : Ribadumia (Pontevedra)
Fecha de inscripción : 30/08/2009

Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Empty
MensajeTema: Re: Festa de Sanamedio en Bon-Bueu   Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Icon_minitimeMiér 03 Ago 2011, 10:31

Conozco un zapatero que ya esta jubilado que te podia hacer unas calzas un poco mas largas al estilo DRACKUIN que serian de mucha ayuda para los que son un poco patico...os.
Bromas aparte, espero que todo quedara en un susto y te recuperes pronto, que el verano se vaaaaaaa y luego todo los dias estan peores para salir.
Un saludo y que te mejores. Pelomolon
Volver arriba Ir abajo
nuskygsr



Cantidad de envíos : 91
Edad : 53
Localización : Bueu
Fecha de inscripción : 12/03/2010

Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Empty
MensajeTema: Festa de Sanamedio en Bon-Bueu   Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Icon_minitimeMiér 03 Ago 2011, 10:38

Victor, acabo de leer a tua mensaxe da tua experiencia, como darse conta do alto que a tua moto, non tiñas outra maneira de sabelo?, poideche coller un metro e medir canto era. E unha broma son! son cousa que pasan e que todo o que vaya a ocurrir sean caidas como esas. A min pasoume o mesmo co meu ex, eso de cair parado eque miras que te vas e non podes facer nada, a ningun dos dous nos pasou nada pero a moto levantaronna os roteiros que estaban alì con nòs, e bo tamèn e que caimos en terra. Alegrome que solo fora un percance, cuidate e ponte bo que xa habra ocasions de mirarnos, bikos Ana I love you I love you I love you
Volver arriba Ir abajo
PANEURO500
Admin
PANEURO500

Cantidad de envíos : 1848
Edad : 53
Fecha de inscripción : 09/03/2008

Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Empty
MensajeTema: Re: Festa de Sanamedio en Bon-Bueu   Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Icon_minitimeMiér 03 Ago 2011, 11:05

Victor.

ten dous grupos de moteiros.

Os que non caeron e os que xa caeron.

Bemvido o grupo dos moteiros que xa cairon.

bounce bounce bounce bounce bounce bounce


Ahora si, que te cures pronto.

Tamben recordarte que se podes conducir, tamben podes participar das actividades que facemos, xa que e normal nos Roteiros que algun vaia en coche por motivos varios.



Antonio
Volver arriba Ir abajo
https://roteirosdegalicia.superforo.net
víctor transi tranki

víctor transi tranki

Cantidad de envíos : 1045
Edad : 54
Fecha de inscripción : 13/02/2011

Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Empty
MensajeTema: Re: Festa de Sanamedio en Bon-Bueu   Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Icon_minitimeJue 04 Ago 2011, 09:17

Smile ...graciñas a todos, progreso adecuadamente Smile Smile Smile se non hai novedá so será cuestión de tempo pale pale
Saudiños pa todos e gracias polo voso apoio cheers cheers
Vsss...
Volver arriba Ir abajo
Correcaminos

Correcaminos

Cantidad de envíos : 588
Edad : 58
Localización : Desierto de Sonora - México
Fecha de inscripción : 12/10/2008

Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Empty
MensajeTema: Festa Sanamedio   Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Icon_minitimeVie 05 Ago 2011, 01:35

Sinto moito non poder asisitir pero xa estou comprometido para o albariño de Cambados e coincide coa mesma data.
Pasadeo ben.
Espero que te recuperes pronto do "espadar motero" Victor transi tranki.
Un saudiño a todos/as
mec mec
Volver arriba Ir abajo
VICTOR-CBF

VICTOR-CBF

Cantidad de envíos : 591
Edad : 59
Localización : Pontevedra
Fecha de inscripción : 10/03/2008

Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Empty
MensajeTema: Re: Festa de Sanamedio en Bon-Bueu   Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Icon_minitimeLun 22 Ago 2011, 06:03

Ola Víctor:

Como levo uns cantos días sen entrar no foro, acábome de enterar da túa caída.

Todos tivemos e teremos caídas dese tipo; eu sempre digo que sexan todas como esa.

Non sei si lembrarás, ao pouco tempo de mercar a túa moto, que che comentei que era moi importante poder chegar ao chan cos dous talóns e que aínda así existían lugares onde a perna quédase un pouco curta; sin lugar a dúbidas que este é un deles.

Supoño que nestes momentos xa estarás recuperado.

Unha aperta.

VÍCTOR_CBF.


Última edición por VICTOR-CBF el Lun 05 Sep 2011, 09:51, editado 1 vez
Volver arriba Ir abajo
víctor transi tranki

víctor transi tranki

Cantidad de envíos : 1045
Edad : 54
Fecha de inscripción : 13/02/2011

Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Empty
MensajeTema: Re: Festa de Sanamedio en Bon-Bueu   Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Icon_minitimeDom 04 Sep 2011, 10:57

Smile Hola Tocallo !!!!
Canto tempoooo....Alégrome moito de que participes por estes lares, eu tomei un descansiño pero xa volvo a carga, Laughing Laughing en canto a lesión xa estou ben,
teño na casa unha Fisio!!! que non ai cartos que a page Very Happy Very Happy quedoume un petote onde se "soldou" o músculo, pero xa está controlado e apeñas me queda un pequeño indicio, estou con moitas ganas de facer KMSSSS e sobre todo de saudarvos.
Agora en setembro, co horario normal, xa me da tempo de ir o ximnasio e algún día concidiremos.
Saudiños Vs....
Volver arriba Ir abajo
VICTOR-CBF

VICTOR-CBF

Cantidad de envíos : 591
Edad : 59
Localización : Pontevedra
Fecha de inscripción : 10/03/2008

Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Empty
MensajeTema: Re: Festa de Sanamedio en Bon-Bueu   Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Icon_minitimeLun 05 Sep 2011, 09:32

Ola Víctor:

Alégrome que xa te atopes ben.

Como comentas, espero que nos vexamos, xa neste mes de setembro, no ximnasio.

Unha aperta.

Víctor_CBF.
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado




Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Empty
MensajeTema: Re: Festa de Sanamedio en Bon-Bueu   Festa de Sanamedio en Bon-Bueu Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 

Festa de Sanamedio en Bon-Bueu

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba 

 Temas similares

-
» CONCENTRACION MOTERA MOTEROS DO MORRAZO BUEU 2011
» GRAN FIESTA DE LOS 70 Y 80
» 24 DE AGOSTO ; 1 FESTA DA VESPA EN VALGA
» 25 de mayo - Moto festa Lostregos
» Salida de Roteiros de Galicia a Festa do Pan de Carral e Fragas de Eume 11/05/2013
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
ROTEIROS DE GALICIA :: ACTIVIDADES :: Actividades para todos los foreros-